מירב בן ארי: "החשש שלנו הוא מהדרה במרחב הציבורי"

אסתי פלד 2 Comment on מירב בן ארי: "החשש שלנו הוא מהדרה במרחב הציבורי"

ח"כ מירב בן ארי למימרן ב"מהדורה המרכזית": "גם אני הייתי בהפרשת חלה עם רבנית באירוע נפרד, אין עם זה שום בעיה. אנחנו מדברים על אירועים שהם מכספי ציבור, שם אנחנו לא רוצים שתהיה הפרדה" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מירב בן ארי מ'יש עתיד' לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הייתה חשיבה על הצעדים של המחנה הממלכתי בשבוע שעבר, אני חושבת שנראה התנהלות אחרת. היום ישבו ראשי הקואליציה, והסכימו להילחם יחד".

"הפרדה מגדרית זה דבר שגורם לסבל בעיקר של נשים, לכן אנחנו חוששים. אחד התפקידים שלנו הוא לשמור על הדברים האלו. אנחנו חוששים מהפרדה במרחב הציבורי, אנחנו רוצים למנוע הדרה של נשים. לא מדובר על אירועים פרטיים".

בן ארי הביעה את חששותיה מהקואליציה המתגבשת: "הם לא מתעסקים עם שום דבר מהותי עבור הציבור. הדרישה הראשונה של בן גביר הייתה חיבור מאחזים לחשמל ומים. מה זה נוגע לציבור?" תהתה.

"גם אני הייתי בהפרשת חלה עם רבנית באירוע נפרד, אין עם זה שום בעיה. אנחנו מדברים על אירועים שהם מכספי ציבור, שם אנחנו לא רוצים שתהיה הפרדה" חידדה החכי"ת.

האזינו לריאיון המלא:

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    תכלס מים וחשמל זה לא מהות.י תנסי גם לא להיות מחוברת😇

  2. 1

    אתם הדרתם את כל היקר והחשוב לנו כעם יהודי כציבור דתי למה אנחנו לא יכולים ללכת לאירועי תרבות שתואמים לנו כציבור דתי הרי ברור שאם לא תהיה הפרדה אז פשוט הציבור הדתי לא יבוא יוצא אם כן שהדרתם אותנו מהתרבות.